چگونه به یخچال خود سازمان دهیم؟
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

در این هفته ، ما بهترین نکات خود را برای از بین بردن هرج و مرج و ایجاد حس نظم به هر گوشه و کنار در خانه شما به اشتراک خواهیم گذاشت. بهترین قسمت؟ ما قول می دهیم احساس سختی نمی کند.


در صنوبر ، ما در مورد سازمان روانپزشکی هستیم ، زیرا می دانیم که زندگی در فضایی تمیز ، مرتب و بدون سر و صدا چقدر حیرت انگیز است. به همین دلیل است که ما یک هفته کامل را به شما کمک می کنیم تا به شما و خانواده خود نظم دهید (و بمانید).


هفته سازمان چیست؟
تا به حال برای یافتن چیزی که قسم می خورید پنج دقیقه پیش دیدید ، تلاش کرده اید؟ یا سعی کنید موفق به یافتن یک ماده خاص یا اسپری تمیزکننده ای شوید که قطعاً در آخرین راه ورود به فروشگاه آن را گرفته اید؟ اگر چنین است ، هفته سازمان برای شما مناسب است! ما از شربت خانه آشپزخانه گرفته تا کمد راهرو تا دفتر خانه و هرجای دیگر که در این میان قرار داریم ، راه حل های بزرگترین چالش های سازمان شما را پیدا کرده ایم. هر روز در این هفته ، بهترین مشاوره مربوط به سازمان را در صفحه اصلی ، خبرنامه ها و رسانه های اجتماعی به اشتراک خواهیم گذاشت.

لازم نیست به شما بگوییم که سال عجیبی بوده است. خیلی بیشتر بودن در خانه به معنای صرف وقت بیشتر با دراورهای ناخواسته و گوشه های آشفته ای است که به راحتی کنار می رفتند. خوشبختانه ، ما ابزارهای لازم برای رفتن از مشکلات سازمان به اهداف سازمان را در اختیار شما قرار داده ایم.


یخچال
صنوبر / کوین نوریس
زندگی در بهترین و سازمان یافته ترین زندگی شما
درست است: تغییرات کوچک اغلب تأثیر زیادی دارند. سازماندهی لوازم آرایش و محصولات آرایشی شما به معنای صرفه جویی در وقت هر زمان آماده شدن است. اینکه بدانید دقیقاً وسایل تمیزکاری خود را از کجا پیدا کنید ، کارهای خانه را بسیار آزار دهنده می کند. نگه داشتن ناخنک ها و بی نظمی ها ، مکان یابی صورتحساب ها ، کلیدها و سایر موارد ضروری را بسیار ساده تر می کند.

کار به سمت یک کمد مرتب ، فضای کار بی نظم یا فضای بازی منظم تر ، گام مهمی برای یک زندگی منظم و آشفته است. شما آن دوستی را می شناسید که به نظر می رسد زندگی مشترکشان کاملاً مشترک است - که هرگز دیر نشده و بندرت کیف پول خود را فراموش می کند قبل از اینکه از در بیرون برود؟ شما می توانید آن شخص باشید! فقط وقتی ما یک هفته را به استقبال سازمان در بسیاری از اشکال زیبای آن اختصاص می دهیم ، با ما همراه باشید.

جایی که صنوبر وارد می شود
ما مجموعه سازمان صنوبر را دقیقاً برای شما راه اندازی کردیم! این مجموعه از کانتینرهای مدرن و مدولار به صورت آنلاین و در فروشگاه های Lowe’s در سراسر کشور در دسترس است تا به شما در مسیر سازمان خود کمک کنند.

برای مقالات جدید هر روز به صفحه اصلی ما مراجعه کنید و در خبرنامه های ما مشترک شوید. ما را در اینستاگرام ، فیس بوک ، Pinterest و TikTok دنبال کنید تا محتوای سازمانی بیشتری از جمله لحظات سرگرم کننده پشت صحنه داشته باشید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا بازی ها ، فیلم های کوتاه و نکات صرفه جویی در فضا را به شما کمک کنیم تا به شما کمک کند تا آخرین اینچ فضای خود را سازماندهی کنید. همچنین می توانید نگاهی به خانه سردبیران ما بیاندازید تا بتوانید ببینید که چگونه سازمان روزمره را پذیرفته ایم. ما از هر زاویه ای با سازمان مقابله خواهیم کرد و امیدواریم که شما نیز این کار را انجام دهید.





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: